lørdag 12. desember 2009

Fraværende...

Omtåka av malingslukt og det faktum at jeg må ta stilling til de virkelig viktige tingene i livet (geeeeez) ... som ... Hvilke farger velger jeg? ... Skal det brukes olje- eller vannbasert maling? ... Skal jeg ha tapet eller ikke tapet? ... Skal jeg ha gardiner eller ingen gardiner (eller både og, og hverken eller)? ... Og ikke minst: Hvem skal lage jul på Håjen mens jeg og min eks-to-be dukker ned i spann med maling og svinger malerkostene over vegger, vinduer og dører nede i Lunden? ... osv osv, må jeg dessverre annonsere at både barn og kamera går for lut og kaldt vann for tida. (Jada, det er verst med barna... ;-) )

Men jeg kommer sterkt tilbake, det lover jeg.

* * * * * * * * * *
I'm Gonna Make A Change,
For Once In My Life
It's Gonna Feel Real Good,
Gonna Make A Difference
Gonna Make It Right

(Michael Jackson: Man in The Mirror)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar