tirsdag 9. februar 2010

Pasteller ...

Det er lenge siden jeg har kjent den helt store inspirasjonen til å ta frem kameraet, og de gangene jeg har følt inspirasjonen eller motivet være der, da har kameraet ligget igjen hjemme. Jeg, ketchupfotografen ... Mye eller ingenting ...

I dag har det vært en nydelig dag, og et lite øyeblikk før det ble for mørkt, fikk jeg se dette synet gjennom stuevinduet mitt. Ut på plattingen og forevige det jeg så...

Bildet bærer nok preg av min fortsatte øving med manuell fokusering, og det faktum at jeg ikke helt greide bestemme meg for hvor jeg skulle fokusere. :-D Ble diverse varianter før kameraet sa ifra om at nå ble det for mørkt, og akkurat her er vel fokuset på huset til Anna.

Men uansett ... jammen har vinterhimmelen fine farger på dager som dette!

* * * * * * * * * *
Cause holy cow, I love your eyes
And only now I see the light
Yeah, lying with me half-awake
Oh, anyway, it's looking like a beautiful day

(Elbow: One Day Like This)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar