onsdag 21. april 2010

Vårtegn 2

I dag har det så langt vært nydelig vårvær. Litt kaldt, kanskje, men sol fra skyfri, blå himmel, og det varmer i alle fall langt inn i sjela etter at snøen kom natt til mandag for å skremme oss litt.

Isak og jeg har hatt ei lang økt med frisbee ute på marka her, og så kom det så for meg at jeg måtte ta bilde av de første spirene på trærne. Bare med min Tamron 18-200mm enn så lenge, men om en ukes tid er forhåpentligvis mitt splitter nye makroobjektiv på tur hitover.

Narsissene begynner å åpne seg i skråninga her, si vidt det er. Et tegn på at våren har kommet et steg lenger.

De første knoppene på trærne titter frem fra vinterskjulet sitt, og sprenger seg ut og frem i lyset.

Isak, mammas nu-de-li'e fotballgutt.

* * * * * * * * * *
I'm the thoughts you're too ashamed to ever share

(David Gray: Nemesis)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar