søndag 2. mai 2010

Kvitveis, vår, makro og sånn ...

Endelig en ny mulighet til å teste makroobjektivet!

I dag, på en tur ned til elva, fikk jeg til min store glede se at kvitveisen står i full blomst. Det betyr vel egentlig at det endelig er skikkelig vår. Eller...? Så da glemmer jeg at det var sklettebyger i går, henter stativet og gliser hele veien rundt mens jeg fotograferer disse sarte og nydelige vårblomstene.

Vår ... Jeg elsker våren!

Kvitveis:




Knopper igjen...
Trærne står sprengferdige, klare for det store utbruddet. Litt mer varme, og litt mer sol, og alt kommer til å komme i en kjempeeksplosjon.



Ruben... Mammas skjønne, store og vakre Ruben. :-)


Den siste krokusen...


* * * * * * * * * *
Well I will go down with this ship
And I won't put my hands up and surrender
There will be no white flag above my door
I'm in love and always will be

(Dido: White Flag)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar