lørdag 12. juni 2010

Runde med fotoklubben. Fredag

Fredag etter at vi kom til Runde, så dro vi på båttur.
Vått var det, kaldt ble det etter hvert også (selv om det var litt deilig og varmt å sitte på kassa over motoren, haha). Kameraet ble vått, og ikke hadde jeg med noen klut til å tørke vekk regnet med. Live and learn. :)

Gynga litt gjorde det også, men jeg er jo nordlenning, så jeg står for en støyt på havet. Det var jo ikke akkurat som om bråttsjøen kom og tok oss, haha.

Etter at jeg hadde pakka ned et temmelig vått kamera fikk jeg leke meg med utstyret til Øystein ei stund, og det var i grunnen det artigste på hele båtturen. Artig var det også å se på lundefuglen og de andre fuglene som duppa på havet.

Og uansett regn og sur vind, så tror jeg alle var enige om at det var en gilde tur. :)

Grå og triste bilder ble det i grunnen, og noe dimme ble de også - men er man på tur får man sannelig legge ut noen bilder uansett.





* * * * * * * * * *
Are we human?
Or are we dancers?
My sign is vital
My hands are cold
And I'm on my knees
Looking for the answer

(The Killers: Human)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar