onsdag 9. juni 2010

No shit Sherlock. Mer makro

Og vi koser oss fremdeles med makrofotografering, jeg og Canon'en min. Nå har jeg fått litt pes fordi bildene mine ikke er sylskarpe, og det med rette også. I går kveld var jeg nede og fotograferte de blomstrende kirsebærtrærne ved kirka, og ble slått av at disse sarte og usedvanlig vakre blomstrene slett ikke skal fremstå sylskarpt, men heller litt slørete. Så får man si hva man vil om valget mitt, men det var nå bevisst gjort. :-)










* * * * * * * * * *

Ge av dig det du vill ha av mig
Och säg att jag får alla förlorade år
Jag ska öppna min dörr och ge dig varje dag igen
Leva här för sanningen
Låt mig bli den som först öppnar din dörr

(Tommy Nilsson: Öppna din dörr)

1 kommentar:

  1. Hei. Synes du har mange flotte blomsterbilder. Artig også å se bildene av innsekter. Det er kjempespennende med fluer og biller på nært hold.

    SvarSlett