Bildene er tatt litt før klokka 23:00 i går kveld. :)


Your skin
Oh yeah your skin and bones
Turn into something beautiful
D'you know you know I love you so
You know I love you so
(Coldplay: Yellow)








Alsakersetra sett fra Rindehornet.
Panorama av Eidsdalen, sett fra Rindehornet. En fantastisk utsikt!








Nok en pensjonist... Smølas første vindmølle har gått av med pensjon.
På tur ut mot Veiholmen, tror jeg.
Dette bildet tok jeg etter å ha vært i vindparken tirsdag. Uansett hvor jeg var hen fikk jeg inntrykk av å se uendelig langt. Mot evigheten og forbi... Vindmøllene var nesten det eneste jeg kunne hvile øynene på som ruvet i terrenget.
Ved parkeringsplassen ved fergekaia på Edøya.
Panorama. TROR det er mot kommunesenteret Hopen (?) da jeg kjørte derfra til Veiholmen, men er neimen ikke sikker. Mange inntrykk på en dag. ;)
Feskarkjerringa på Veiholmen, speidende ut etter båtene tenker jeg.



