søndag 4. juli 2010

Tilårskomment forfall

Fra turen i går.

Det første er tatt fra Hjellesetra, ned mot broa og veien. De tre neste på Alsåkesetra, og de to siste fra vårsetra til alsåkarane.

Kun ett bilde har fått være som det i utgangspunktet var, bortsett fra at jeg har lagt til vignettering, de andre har jeg lekt litt mer med. Svart/hvitt, sepia, og filmgrain på ene sepiabildet + brobildet. Syns det gir rette stemninga på disse bildene. :)

De to første er mine desiderte favoritter. :)

Ulempen med gårdagens fotoøkt, var at jeg kun hadde med meg mitt 55-250mm Canon-objektiv, og 55mm ble litt for trangt en del steder.







* * * * * * * * * *
in your house i long to be
room by room patiently
i'll wait for you there
like a stone i'll wait for you there
alone

(Audioslave: Like A Stone)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar