torsdag 13. mai 2010

Min første flue

Jau jau ...

Det skal være en første gang for det meste - også fluer. :-) Ikke 100% fornøyd enda, men det er i alle fall en start.

Hva har de det så travelt for, disse fluene, når jeg kommer med makroen min og skal ta bilder? De sitter der i solsteiken som noen late ... fluer ... og når jeg kommer ... vips er de borte.

Er det rart jeg egentlig ikke kan fordra dem, fluene?

It's no secret at all... :-)

Blender: f5,6. Eksponeringstid: 1/200s.


En gladnyhet for meg selv: Etter to-tre ganger med full stopp ved låsing av speilet på kameraet mitt der batteriet måtte ut for å få liv i det igjen, har det på mirakuløst vis sluttet å oppføre seg tåpelig og fungerer som det skal når jeg aktiverer funksjonen.

Jippi!

* * * * * * * * * *
A man will beg
A man will crawl
On the sheer face of love
Like a fly on a wall
It's no secret at all

(U2: The Fly)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar