fredag 2. oktober 2009

Seljetur med Nordfjord Fotoklubb 27.09. 2009. Søndag.


Noen av oss var slitne etter en sen kveld/natt med mye god prat og drikke, og tilsvarende lite søvn. Benken så fristende ut, men jeg lot meg ikke overtale av den til annet enn å ta et bilde eller to. Bare for å ha gjort det, liksom. Den sto der så ensom i det grå været, med utsikt mot havet, mot Evigheten og forbi...


Øystein fotograferer bølger. (Jeg hadde håpa å få et skikkelig bilde av at en bølge tok og feide innover han, hehe, men han sto visst tryggere til enn det så ut til på avstand.)


Jeg skal ikke telle, for det har jeg for mange bilder til. Og det jeg nok har flest bilder av er himmel, lys og skyer. Fascinerende fenomener. Sammen.

Mer lys og skyer ...





Og så hadde vi plutselig blå himmel!


The gates to Forever...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar